Klantenservice

Bestellen

1. Als u een artikel in de webshop heeft gevonden, selecteert u het artikel.

2. Het artikel wordt toegevoegd aan de winkelmand. U krijgt de keuze om af te rekenen of verder te winkelen. 

3. De bestelling kan worden afgerond door op de winkelwagen bovenin het menu te klikken. In het winkelwagenoverzicht is de bestelling te zien, waarin de gegevens desgewenst gewijzigd kunnen worden.

4. Vul de adresgegevens in onder het kopje factuuradres. Bij deze stap kunt u kiezen om de bestelling naar het factuuradres te laten verzenden of naar een ander gewenst adres. Indien u ervoor kiest om de artikelen naar een ander adres te verzenden, past u de adresgegevens van het afleveradres aan.

5. Bij Orbelle is het mogelijk om op de volgende manieren te betalen:

- iDeal

- Creditcard

- PayPal

6. Klik op bestellen.

7. Na het doorlopen van alle stappen van het bestelproces en afronden van uw betaling, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per mail. Mocht u geen mail hebben ontvangen, controleer dan uw spambox (sommige mailservers blokkeren automatische mails). Kunt u de mail alsnog niet vinden? Neem dan contact met ons op via info@orbelle.nl.

 

Verzenden

Bij bestellingen vanaf € 50,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen onder € 50,00 wordt € 2,50 verzendkosten in rekening gebracht. De exacte kosten, inclusief de verzendkosten, worden vóór de definitieve bestelling kenbaar gemaakt.

 

Zodra wij de betaling via iDeal, Creditcard of Paypal ontvangen hebben, sturen wij de bestelling naar u op. Wij streven ernaar bestellingen binnen 2 werkdagen te verzenden met PostNL.

 

Mochten artikelen om welke reden dan ook niet leverbaar zijn, dan wordt u hiervan uiterlijk binnen 5 werkdagen op de hoogte gesteld. U bent gerechtigd om aan te geven of u wilt wachten, dan wel de bestelling ongedaan wilt maken, tenzij hierover tussen u en Orbelle een andere overeenkomst is afgesloten.

 

Retourneren

Is uw bestelling niet helemaal naar wens? Jammer, maar geen probleem om artikelen te retourneren.

 

Bij Orbelle heeft u altijd de mogelijkheid om artikelen op eigen kosten retour te zenden binnen 14 dagen na de factuurdatum. Stuur de artikelen inclusief pakbon en een ingevuld retourformulier naar onderstaand adres:

 

Orbelle

IJsseloogwal 5

2809 SM Gouda

Nederland

 

Na ontvangst van uw retourzending wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op de (bank)rekening/ creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Orbelle staat erom bekend retourzendingen snel af te handelen.

 

Houd er rekening mee dat Orbelle retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in orginele staat inclusief labels en verpakkingen worden teruggestuurd. Retourzendingen met beschadigde en/of gebruikte artikelen worden afgewezen en teruggestuurd naar de afzender.

 

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur artikelen die u wenst te retourneren en/of te ruilen in één zending om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender. 

 

Garantie

Alle artikelen van Orbelle, met uitzondering op sale, heeft een garantietermijn van 30 dagen. Wanneer artikelen binnen deze periode beschadigd zijn, kunt u een mail sturen naar info@orbelle.nl. Wanneer beschadigingen te wijten is aan verkeerd gebruik van artikelen komt de garantie te vervallen.

 

Voor het retourneren van beschadigde artikelen is de werkwijze hetzelfde als de retourzendingen (zie retourneren). Na goedkeuring van uw klacht wordt het artikel gerepareerd of vervangen. Als het niet mogelijk is een artikelen te repareren of vervangen, wordt het bedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op de (bank)rekening/ creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling.

 

Zie voor meer informatie de General Terms & Conditions van Orbelle.